I on és casa meva?… Aquesta és casa meva!

Ja podeu veure al canal YouTube “Sant Boi boig per la cultura” una entrevista sobre l’exposició del Leonardo Fernández, “I on és casa meva… aquesta és casa meva!”

Aquesta recerca-investigació-reflexió amb un resultat final esplendorós encara la podeu veure in situ fins demà passat, dia 27 d’octubre al centre d’Art Can Castells.

I on és casa meva?… Aquesta es casa meva!, són dos projectes complementaris i íntimament relacionats que comparteixen com a epicentre el tema de la identitat, els processos d’apropiació i la cohesió social en l’àmbit dels barris de polígons d’habitatges de l’àrea metropolitana de Barcelona. El primer d’ells pren com a focus d’atenció els espais públics i exteriors dels edifi cis d’aquests barris, marcats per la uniformitat i la repetició; el segon, retrata els interiors d’aquests habitatges com a resposta sensible i vital a uns habitatges repetits de manera clònica. Com no podia ser d’altra manera, l’aproximació a aquesta qüestió, es realitza a través d’un llenguatge creatiu propi de la convergència entre la refl exió arquitectònica i la mirada ètica – estètica de la fotografia.

“I on és casa meva?… Aquesta és casa meva!” és una exposició de Leonardo Fernández.

Anuncis

Deixa un comentari

