5 BONES RAONS PER NO PERDRE’S LA TEMPORADA D’ARTS ESCÈNIQUES D’AQUESTA TARDOR

Tenim ànima teatrera a Sant Boi, i és que aquesta inquietut artística sempre ha estat molt present a la nostra ciutat! A l’actualitat hi ha més de 6 companyies teatrals amateurs i una programació professional d’arts escèniques de gran qualitat que ens ofereixen les propostes de Can Massallera per adults i els espectacles familiars als diferents districtes… Ara però et donarem encara més raons per a que no et perdis aquesta propera temporada de tardor, i mentre esperarem amb ganes què ens proposen totes aquestes iniciatives amb ànima!

1. Maleïdes les guerres! Un espectacle imprescindible per a commemorar el Dia Internacional de la Pau.

Des de fa dues edicions, la temporada tardor / setembre-desembre s’inaugura al mateix temps que aquesta efemèride, i és una proposta artística gratuïta de gran qualitat que reflexiona al voltant del conflicte per demanar la pau.

L’actriu Lali Barenys, el músic Carles Beltran i la cantant Namina presenten l’espectacle amb música en directe “Malaïdes les guerres (i aquell qui les va fer)”, basat en textos i adaptacions, des d’Ovidi Montllor a Bob Dylan o Silvio Rodríguez, que mostren la degradació de la condició humana com a conseqüència de les guerres. Ser-hi ens farà ser solidaris. Ideal per a qui li agradi ajudar els demés i mostrar-se proper a persones que viuen vides molt dures.

2. Una històrica show-woman, la Lloll Beltran.

Que es faci un monòleg teatralitzat amb desenes de personatges no és pas fàcil, però aquesta artista a més ho fa amb una gràcia i una frescor que acaba seduïnt-nos sempre. A “El secret de la Lloll” la veurem ballar i enredar. Adeqüat per a tots aquells que necessitin una dosi intensa de bon riure assegurat!

3. Una petita llum sobre el món laboral i amb premi!

Com us comentàvem, la qualitat de tots els espectacles està garantida, i alguns duen premi, com aquest: “Fairfly” planteja un ERO, la lluita com alternativa i l’empreneduria com a opció en un món laboral cada cop més complicat. Aquesta proposta teatral acumula 5 dels premis més prestigiosos del món del teatre que ha guanyat la Cia. La Calòrica: Premi Butaca al millor espectacle de petit format i al millor text, Premi de la Crítica millor espectacle de petit format, Premi Max espectacle revelació i millor text revelació. Adeqüat per a qui li agradi reflexionar i es vulgui endur el regust d’haver vist una peça 10!

4. La màgia com a inici de la programació d’espectacles familiars

La presentació de la temporada comença amb una gran festa plena de màgia i sorpreses, i aquesta vegada es celebra a l’aire lliure a Marianao!

Podreu conèixer les aventures de l’estrany viatge del Senyor Tonet, gaudir de la màgia i l’humor del Mag Ramó (de Màgia Júnior, el coneixeu?) i participar en les propostes del Kiosk que oferirà Circula Cultura, tot en un matí ple màgia i de diversió per acomiadar l’estiu. Ideal per als futurs mags i magues i admiradors de les coses inexplicables.

5. Propostes innovadores i molt celebrades per als més joves

Que arribin dues produccions per als més petits de gran èxit i de tanta qualitat és molt celebrat, i totes dues imprescindibles:
“Aladdin #ThePopMusical” és un espectacle musical ple de talent i whatsapp, ple de coreografies trepidants i grans temes musicals i una versió actualitzada del classic de Disney ambientat a Los Angeles. I “El Petit Dalí i el camí cap als somnis”, un gran gran èxit musical que explica la història d’un petit geni nascut a Figueres, amb humor i fantasia! Ideal per als jovenets amb marxa, i que apreciin la música i les històries més súper!

 

Entrades ja a la venda…

 

Mira’t el programa de Can Massallera AQUÍ
Mira’t el programa d’Espectacles Familiars AQUÍ
Venda d’entrades AQUÍ
Més informació AQUÍ



Hi ha un comentari

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s