CULTURA ALS BARRIS: OUTFITTERS COOPE!

El projecte de moda que fa part del programa Cultura als Barris i que es lidera des del districte Cooperativa – Molí Nou, ha estat mutant durant unes setmanes de més reflexió fins a convertir-se en el nou Outfitters Coope, una girada de volta més d’una proposta que pretén crear una editorial de moda produïda per la mateixa comunitat, amb els veïns i veïnes del barri com a protagonistes.

Des de l’estilisme, l’art, la història i la creativitat, s’emmiralla un projecte artístic amb el segell del barri i la moda com a centre d’interès. Partint del valor emocional que pot tenir la roba i el sentit identitari que li atorguem, s’elaborarà una sèrie de looks de barri que siguin identificatius de la comunitat. La línia i aspecte de la roba podrà ser de caràcter personal i de caràcter col·lectiu, i és des d’aquesta combinació que es construirà tota una línia de continguts vinculats a la història i al sentiment de comunitat.

Els i les participants aportaran roba, compartiran vivències i sentits, i desenvoluparan la línia editorial que li dóna contingut a la col·lecció. Amb els looks en marxa, es realitzarà una sessió de fotos per elaborar una “revista de moda” del barri, i una presentació pública en format a definir.

La presentació del projecte serà dimecres 27 de febrer a les 19h. al Casal de la Coope i amb la presència de l’Alcaldessa i dels agents culturals involucrats (Taller de costura del Casal, l’artista Carmen Doorà, la realitzadora Laura del Valle i l’estilista Berta Ros).

 

Ara només falteu vosaltres… Ànims i a la roba, us anirem informant! ;D

Hi ha un comentari

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s